Kaják hétköznapokra, pepecselés nélkül

Ha jobban szeretsz enni, mint főzni.

A régi recepteket az új helyen találod!

Ilo receptfüzete

2012.10.05. 13:00 lhi

Cukkinis gnocchi - friss ebéd 10 perc alatt

Elköltöztem a wordpressre!

Címkék: vega padlizsán egytálétel főétel cukkini tészták

cukkinisgnocchi.jpgHozzávalók (személyenként):
167 g friss bolti gnocchi (egy 500 g-os csomag harmada)
1/2 cukkini (padlizsán is jó)
1/2 közepes hagyma (vagy egy nagyobb 1/4-e)
2 ek olívaolaj
só, borsAz ötletet Csende adta, de ő külön sütögetett zöldségeket és (nyokkinak ejtendő) gnocchit. Én viszont nemcsak főzni nem szeretek, de mosogatni sem, így egy serpenyőben készítem. 
1. Beleteszem az olajat a serpenyőbe és megmelegítem (gyakorlatilag az olajból lesz a szósz - ha rossz ízű az olajod, esetleg próbáld meg inkább vajjal sütni).
2. Vékony cikkekre vágom a hagymát és rádobom a forró olajra.
3. Uborkagyalun egyből a serpenyőbe karikázom a cukkinit. 
4. Megkeverem az egészet és beleszórom a gnocchit. Kevergetek rajta egy kicsit, kisebbre veszem a lángot és lefedem (ha kell, alá lehet önteni 2-3 ek vizet). Hagyom, hogy a gnocchi pár perc alatt átmelegedjen és a hagyma picit megpiruljon (a cukkini olyan vékony, hogy azonnal megsül). Közben érdemes egyszer megkeverni. 

komment

Elköltöztem a wordpressre!

süti beállítások módosítása