Kaják hétköznapokra, pepecselés nélkül

Ha jobban szeretsz enni, mint főzni.

A régi recepteket az új helyen találod!

Ilo receptfüzete

2012.12.25. 08:08 lhi

Tejszínpraliné

Elköltöztem a wordpressre!

Címkék: csokoládé édesség

rahmpraline01.jpgHozzávalók: 
(kb. 16 db)
0,4 dl tejszín
10 dkg étcsoki (Szerecsent szoktam)
1 kk rum
1 ek porcukor
tortadísz (becenevén csapágygolyó, de cukorból van)
kicsi papírkapszli (a legtöbb helyen csak muffinméretűt lehet kapni, én a bp-i Fővám téri vásárcsarnok melletti Ázsia boltban szoktam venni)

- Óvatosan felforraljuk a tejszínt, levesszük a tűzről, beledaraboljuk az étcsokit, felolvasztjuk (ha nem olvad meg, egy pillanatra visszatesszük a lehető legkisebb tűzre, de tényleg csak egy pillanatra), belelöttyintjük a rumot és a porcukrot és simára összekeverjük. 
- Kavéskanállal papírkapszliba töltögetjük. 
- A vizuális kultúrát emelendő rádobunk egy-egy tortadíszt. 
- Hagyjuk megdermedni. 

 

 

komment

Elköltöztem a wordpressre!

süti beállítások módosítása